7728 Somberek, Rákóczi Ferenc utca 21.
06 30 829 6138
siskola@altisk-somberek.edu.hu
X46.0804827 - Y18.6596983

Június 3-án az első osztályosok számára is elérkezett a várva várt osztálykirándulás. Mohácsra utaztunk az iskolabusszal. A kirándulásra elkísért bennünket néhány szülő is. Elsőként a Busóudvarba látogattunk, ahol megnézhettünk egy rövidfilmet, mely a busójárást idézte fel, hogy ezzel is ráhangolódjunk , a kiállítás látnivalóira. Nagyon színvonalas és érdekes volt a tárlatvezetés, melyet a gyerekek érdeklődve hallgattak. Sok életnagyságú busót láttunk, volt ott még számtalan maszk, régi berendezési tárgy, de nagy sikere volt a különböző kereplőknek, melyeket a gyerekek ki is próbálhattak. A legnagyobb élmény azonban az volt, amikor minden elsős felpróbálhatott egy-egy hagyományos busó viseletet. A következő állomásunk a Szepessy parkban kialakított játszótér volt, ahol a gyerek vidáman vették birtokukba a különböző játékokat. Volt ott hinta, mászóka, mini trambulin és különböző ügyességet fejlesztő játék. Mind ezek után elsétáltunk a Duna partra, megnéztük a kompot, az éppen ott horgonyzó hajókat és gyönyörködtünk folyó látványában. Ezután következett az ebéd, majd utána a finom fagyizás. Egy kicsit sétáltunk még a városban, aztán már sajnos jött is a busz értünk, és haza vitt bennünket. Mindenki sok élménnyel gazdagodva térhetett haza.